گنج یابی با فحش ناموس!
نوشته شده توسط : فرید باقری





:: برچسب‌ها: گنجگرام آکادمی گنج , تلگرام فرید باقری , گنج یابی , اسرار گنج های گمشده , علی عزیزیان ,
:: بازدید از این مطلب : 2749
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
مظفری در تاریخ : 1395/1/7/6 - - گفته است :
مردک ترسو تو که تخم نداری یک کلیپو روز جمعه می ذاری و شنبه ورمیداری گه میخوری میای اینجا ادعا می کنی ال می کنم بل می کنم ترسوی بزدل حقیر. اندازه مورچه تو خایه نداری
پاسخ: ترسو هفت جد و آبادت مرتیکه نفهم! اون ویدئو توسط سیستم مدیریت آپارات بخاطر الفاظ رکیک درون پیام اون مردک حذف شده نه اینکه من حذف کنم! من اگر می ترسیدم مثه امثال تو دامن پام میکردم و با پیام و ناشناس با مردم حرف می زدم ، الاغ تور حمال !

<-CommentGAvator->
ع.ر در تاریخ : 1395/1/6/5 - - گفته است :
سلام آقای باقری. سال نو مبارک. امیدوارم سالی پر از سلامت و آرامش و دل خوش همراه با خانواده داشته باشید. واقعا ذوق زده شدم از دیدن اینکه دوباره وبلاگ برقرار شده و شما هم مطلب می گذارید. اما نگرانم استاد. به علی (ع) قسم ب مقدسات قسم دلم می گیره و بغض می کنم وقتی می بینم انقدر صادقانه مطالبی که خیلیها نمی دونن و اگه بدونن با قیمت گزاف به خلق الله می فروشن اونم نادرست و غلط ولی شما بی هیچ چشم داشتی تو وبلاگ می زاری. دلم می گیره وقتی یارو هوس ثروت میلیاردی داره ولی واسه شمایی که عمر وقت جون زندگی و همون ناموسی که این آشغال بهش اهانت می کنه رو گذاشتی و تلاش کردی ولی حاضر نیستن این احمقهای خوک صفت یک قرون خرج کنن و فهم و شعور داشته باشن که فرید باقری هم یک آدمه مثه همه و از این راه زندگی می کنه و تازه داره لطف هم میکنه تو این آشفته بازار و دکون بازی. لیاقت این آشغالا همون آدمایین که واسه اینکه حاشیه درس نشه اسمشونو نمیارم. جناب باقری شاید وقتی دیگران این کامنت رو می خونن منو متهم کنن به چاپلوسی ولی منی که 3بار زندگیه خودم و پدر مادرم از دسته یک عده نامرد صفر شد اونم با پول تاکسی و 2 شیفته کاری خودم، قدر شمارو می دونم. الان دستو بالم خالیه. ایشالا بازتر شد مزاحمت می شم و امیدوارم افتخار بهم بدید جناب باقری. در آخر هم تقاضا دارم عوعوهای این سگها را نادیده بگیرید و با آرامش در کنار ما باشید. ما در کنار شما هستیم. ارادتمند.

<-CommentGAvator->
رضا در تاریخ : 1395/1/6/faridbagheri - - گفته است :

متاسفم براش واقعا متاسفم


<-CommentGAvator->
عرفان در تاریخ : 1395/1/6/faridbagheri - - گفته است :

واقعا متاسفم...
استاد واقعا کمک کردن به همچین آدمایی حرومه
این یارو‌ ازش معلومه ازین کودن نچسباس که واسه هزار تومن هرکاری میکنه و توقع داره هیچی هزینه نکنه و به همه چیم برسه!
ازین آدمایه بی فرهنگ و‌بی شعوره حریسه که تمعش هیچ وقت تموم نمیشه و به خانواده خودشم رحم نمیکنه
بخدا این اگه بجا دو میلیون دو هزار تومن هم پول داده بود شک نکنید باز هم همین گوها رو میخورد!
واقعا متاسفم که پای هر کودنه عقب مونده ای به این کار وا شده
همینان که باعث میشن هی بچه ها گیر بیفتن یا اصلا نتونن به هدفشون برسن
این ازیناییه که اگه باهاش گنج قارون رو هم در بیاری هیچ جوره نمیتونی سر تقسیم کردنش باهاش کنار بیای و هرچقد کوتاه بیای این پرروتر میشه و بیشتر میخواد



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: